Zaloguj się lub zarejestruj. 28 Marzec 2024, godz.16:00

Autor Wątek: Rhino Hair - alpha 0.1  (Przeczytany 5768 razy)

Offline satrab

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja na forum: +138/-0
Rhino Hair - alpha 0.1
« dnia: 11 Czerwiec 2009, godz.12:39 »
Wczoraj Damien opublikował na swoim blogu pierwszą wersją skryptu symulującego włosy. Jest to cześć wynik jego prac nad symulacjami tkanin itp. o czym pisałem wcześniej.
Obecnie plugin nie powala ale zapowiada się ciekawym dodatkiem, poza nie przypadkowo jest to wersja  oznaczona numerem 0.1 ;)

Skrypt dodaje jedną komendę "RhnoHair". Możemy decydować o długości włosów, ilości segmentów z jakich się składa jeden włos, grubości itp.
Obecnie za każdym razem trzeba wszystko od nowa ustawiać, "rurki" włosów nie są zakryte (cap) i nie można przerwać ich generowania za pomocą ESC.
Jeżeli będzie można przyjemniej edytować opcje generacji i samo ich tworzenie będzie trwało krócej to będzie super. Póki co jak widać rewelacji nie ma. i nie ma porównywać z generatorami włosów z innych pakietów 3d, ale wszystko ma swój początek ; )

http://liquidtectonics.blogspot.com/2009/06/rhino-hair-010-first-public-alpha.html

« Ostatnia zmiana: 11 Czerwiec 2009, godz.13:15 wysłana przez satrab »

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Rhino Hair - alpha 0.1
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Czerwiec 2009, godz.22:12 »
hehe --- niesamowite, to już nic mnie nie zdziwi, czekam na rigging postaci w Rhino... oraz soft i rigid bodies... 8) :D :)

botak

  • Gość
Odp: Rhino Hair - alpha 0.1
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Czerwiec 2009, godz.10:24 »
Oglądałem na forum Asgvis jak to powstawało, i z niecierpliwością na to czekałem.
Teraz nie mogę się doczekać aż to przetestuje.