Zaloguj się lub zarejestruj. 28 Marzec 2024, godz.12:51

Autor Wątek: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa  (Przeczytany 17956 razy)

Tomek05

  • Gość
Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« dnia: 24 Kwiecień 2008, godz.15:40 »
Hey wszystkim!
Jestem początkującym użytkownikiem Rhina :D i poszukuję jakiś materiałów dydaktycznych(książki, linki, przyklady itd)do nauki programu. Wstępnie sam coś staram się tworzyć, ale jak narazie idzie mi to wszystko pod górkę :-\. Z góry dziękuję za pomoc. Kontakt ze mną nr gg 6019777, tk05@wp.pl

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Kwiecień 2008, godz.16:37 »
Zapraszam do działu  " Zrobiłem/am Tutorial dla Rhinoceros i chcę się podzielić"  i witam na forum  :D

Tomek05

  • Gość
Odp: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2008, godz.18:40 »
Dzięki wielkie za podpowiedź:)

Offline Odyniec

  • Administrator
  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1545
  • Reputacja na forum: +125/-1
  • Autoryzowany Instruktor Rhinoceros
Odp: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Kwiecień 2008, godz.18:45 »
Jeśli znasz język angielski - to materiałów masz... od groma, wystarczy google + rhinoceros

W języku polskim, no, tu już trudniej, ale nie trać nadziei,  ;D

ewkamarhewka

  • Gość
Odp: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Czerwiec 2008, godz.11:30 »
od kilku dni mam z rhino do czynienia ;) i chca abysmy zrobili spory projekt lekko przesadzili narazie importowac z 3dmaxa bo na rhino trzeba sporo czasu ....jeszcze jak wychodzi 4ka to podejrzewam ,ze sie przyloze bardziej moze nawet pobawie sie w tlumaczenie na polski

peter456

  • Gość
Odp: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Czerwiec 2008, godz.14:17 »