Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Materiały dydaktyczne do Rhinocerosa  (Przeczytany 4452 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Tomek05
Newbie
*

Reputacja na forum: +1/-0

« : Kwiecień 24, 2008, 03:40:52 »

Hey wszystkim!
Jestem początkującym użytkownikiem Rhina Chichot i poszukuję jakiś materiałów dydaktycznych(książki, linki, przyklady itd)do nauki programu. Wstępnie sam coś staram się tworzyć, ale jak narazie idzie mi to wszystko pod górkę Niezdecydowany. Z góry dziękuję za pomoc. Kontakt ze mną nr gg 6019777, tk05@wp.pl
sea__
Hero Member

Reputacja na forum: +128/-0

gg 444625

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 24, 2008, 04:37:04 »

Zapraszam do działu  " Zrobiłem/am Tutorial dla Rhinoceros i chcę się podzielić"  i witam na forum  Chichot
Tomek05
Newbie
*

Reputacja na forum: +1/-0

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 24, 2008, 06:40:40 »

Dzięki wielkie za podpowiedź:)
Odyniec
Administrator
Hero Member

Reputacja na forum: +123/-1

ART,ARGT (Authorized Rhinoceros and RGold Trainer)

« Odpowiedz #3 : Kwiecień 24, 2008, 06:45:44 »

Jeśli znasz język angielski - to materiałów masz... od groma, wystarczy google + rhinoceros

W języku polskim, no, tu już trudniej, ale nie trać nadziei,  Duży uśmiech

Najlepszym przykładem powierzchni złożonej, utworzonej na podstawie optymalnych i zrównoważonych krzywych referencyjnych, jest ciało kobiety. Jest tak doskonale optymalne, że posiada tylko kilka punktów kontrolnych, którymi teoretycznie można poruszać, chyba że są ukryte lub zabezpieczone.
ewkamarhewka
Newbie
*

Reputacja na forum: +0/-0

« Odpowiedz #4 : Czerwiec 18, 2008, 11:30:30 »

od kilku dni mam z rhino do czynienia Mrugnięcie i chca abysmy zrobili spory projekt lekko przesadzili narazie importowac z 3dmaxa bo na rhino trzeba sporo czasu ....jeszcze jak wychodzi 4ka to podejrzewam ,ze sie przyloze bardziej moze nawet pobawie sie w tlumaczenie na polski
peter456
Newbie
*

« Odpowiedz #5 : Czerwiec 26, 2008, 02:17:19 »