Tak podejrzewałem. Może się mylę ale nawet vtutki producenta clayoo chyba zdradzają toporność clayo - widać klatkowanie tutoriala ( może to wina recordera - nie wiem ). I jeszcze co mnie może dotyczyć moja NVIDIA Quadro 5010m a clayoo zastrzega że te karty nie współpracują z clayoo.
Zainwestowalem w R5 ale brakuje mi czegoś do rzeźbienia ornamentów. Sculpt + SubD by się przydało - stąd nadzieje na clayoo.
Od paru miesięcy błądzę po softach (skrajnie różnych jeden od drugiego), wściekam się bo najprostsze operacje (mychą) w kolejnych programach mają "poprzestawiane" klawisze. Blender nie wątpię że ma potencjał (dla tych co go poznają dogłębnie) ale w elementarnych operacjach w moim odczuciu blender osiągnął "mistrzostwo świata" w odróżnieniu się od konkurencji.
Trochę porzeźbiłem w Blenderze ale potem myślałem o retopologii... ale tu niestety. Może dałbym radę tylko te moje inne (CAD)nawyki w stosunku do tego czego oczekuje Blender mnie pokonały. Po jakimś czasie spróbowałem wrócić do Blendera i znów ściana - snapowanie: czarna magia.
Wróciłem do TSplines ale nie po raz pierwszy przekonałem się że przy siatce z kilku tysięcy polygonów przełączanie tsSmoothToggle daje się odczuć pewną zwłokę czyli nie jest tak błyskawiczne jak w Blenderze.
W R6 jest już SubD ale zdaje się to bilet w jedną stronę: siatkę wygładzi ale czegoś takiego jak tsSmoothToggle chyba nie ma ?