Zaloguj się lub zarejestruj. 29 Marzec 2024, godz.00:41

Autor Wątek: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?  (Przeczytany 21947 razy)

Offline flaber14

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja na forum: +0/-0
Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« dnia: 13 Listopad 2015, godz.21:44 »
Witam

Chciałbym poprosić o podesłanie linków gdzie jest wyjaśnione w przystępny sposób jak zaprojektować jakąś postać, czy to człowieka czy postać z bajki korzystając tylko ze zdjęcia lub innej grafiki.

Wiecie gdzie można b tego poszukać?

Offline sterowiec

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja na forum: +4/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Listopad 2015, godz.08:55 »
Chcesz robić model człowieka w Rhino?

Offline flaber14

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Listopad 2015, godz.11:52 »
Tak, czyżbym czegoś nie wiedział?

Offline sterowiec

  • Doświadczony użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 64
  • Reputacja na forum: +4/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Listopad 2015, godz.12:40 »
Rhino raczej się do takich projektów nie nadaje. Lepiej to robić w mesh modelerze.

Offline flaber14

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Listopad 2015, godz.15:13 »
czułem że coś jest na rzeczy, gdyż nie znalazłem żadnych tutków z modelowaniem postaci:(
dzięki za pomoc

A tak z innej beczki. Bo widzę że zaczynam mieć poważne braki. Gdzie mogę się dokształcić na temat modelowania, chodzi mi bardziej jaki program do czego jest bardziej przydatny. BO tak jak widzę Rhino obsługuje tematy bardziej inżynieryjno-konstrukcyjne, AUTOCAD chyba też. C4D?

Szczerze mówiąc nie rozumiem tego jak ktoś do mnie mowie to są nurbsy, to meshe a to coś tam jeszcze. Co i kiedy powinno się używać i co do czego bardziej pasuje jeśli chodzi o projektowanie na przykład architektury a postaci? Co jest łatwiejsza a co trudniejsze?
« Ostatnia zmiana: 14 Listopad 2015, godz.15:19 wysłana przez flaber14 »

Offline WIKTOR

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 402
  • Reputacja na forum: +57/-0
  • "OVER THE TOP"
    • WU-Portfolio
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Listopad 2015, godz.10:38 »
W Rhino można wymodelować postać, ale ten program nie do tego służy. Oczywiście z odpowiednim dodatkiem np. T-Splines będzie to tak samo łatwe jak w Blednerze czy 3D Studio Max. Jak chcesz zrobić postać to polecam właśnie Blendera albo Maxa, a dodatkowo Z-Brush.
Nurbsy są bardziej pod zastosowania inżynieryjne, a modelowanie na polygonach nadają się do tworzenia organiki i innych kształtów gdzie nie są istotne super dokładne i regularne powierzchnie - to tak najprościej.

Offline skalanya

  • Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja na forum: +19/-0
    • Skalany Architects
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Listopad 2015, godz.20:26 »
Witam
Z- Brush polecam na początek.
Maya jeszcze do animacji i modelowania postaci i animacji jest używana.

Offline rafaelo223we

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Maj 2018, godz.13:11 »
Bardzo ciekawe informacje z tego wątku się dowiedziałem i na pewno skorzystam z nich

________________________________________
sejfy

Offline sedindo

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja na forum: +0/-0
Odp: Tutek o projektowaniu postaci - macie cos takiego?
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Wrzesień 2018, godz.11:15 »
Zdecydowanie modelowanie postaci to nie jest kwestia, którą powinno się zajmować za pomocą Rhino. Sam takie rzeczy robię w Blenderze i bardzo sobie chwalę.
Cierpisz na trądzik różowaty? Potrzebujesz skutecznego rozwiązania! - https://rabatio.com/sklepy/acnerose