Zaloguj się lub zarejestruj. 28 Marzec 2024, godz.21:33

Autor Wątek: kadłub samolotu-POMOC  (Przeczytany 3097 razy)

fajnybasti

  • Gość
kadłub samolotu-POMOC
« dnia: 13 Marzec 2013, godz.00:02 »
Witam wszystkich, jestem nowy na forum jak i nowy w świecie Rhino. Chciałbym popracować trochę w tymże programie ale muszę się sprawdzić, jako świeżak mam do wykonania połówkę kadłuba samolotu. Czy jesteście w stanie mi pomóc i powiedzieć od czego bym mógł zacząć? Próbuje coś wytworzyć ale jak na początkującego przystało ucze się każdego dnia czegoś nowego, grunt to się nie poddawać. Dlatego jeśli ktoś może mi pomóc w wymodelowaniu jak i poznaniu przy okazji lepiej programu. Pozdrawiam i czekam na ewentualne podpowiedzi a zdjęcia zamieszczam niżej na podstawie których mam do wykonania kadłub :)

Offline sea__

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 613
  • Reputacja na forum: +132/-0
  • gg 444625
Odp: kadłub samolotu-POMOC
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Marzec 2013, godz.18:53 »
Witamy i zapraszamy do modelowania. Będziemy pomagać na tyle ile potrafimy. Jak masz pytania to dawaj i pokazuj dokonania na polu Rhino . Pozdrawiamy

fajnybasti

  • Gość
Odp: kadłub samolotu-POMOC
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Marzec 2013, godz.16:48 »
Oto co udało mi się stworzyć, nie jest to coś powalającego ale jestem początkujący i szkole sie z każdym dniem:) Czy pomógłby mi ktoś albo podpowiedział co dalej ewentualnie mógłbym zrobić aby otrzymać taki model kadłuba a raczej jego połówki jak na zdjęciach powyżej? Dziękuje serdecznie za każda pomoc bo każda teraz jest bezcenna :) Pozdrawiam i przesylam zdjęcie renderowe moich wypocin.

fajnybasti

  • Gość
Odp: kadłub samolotu-POMOC
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marzec 2013, godz.16:35 »