Zaloguj się lub zarejestruj. 29 Marzec 2024, godz.00:53

Autor Wątek: powierzchnie  (Przeczytany 4770 razy)

daro1337

  • Gość
powierzchnie
« dnia: 18 Październik 2012, godz.22:27 »
Witam mam pewien problem, chciałbym aby ten punkt który jest na zazaczonej powierzchni 'stykał się' z tym punktem obok. w Autocadzie było to proste coś ala przebuduj i sie brało punkt nakładało na drugi punkt i krawędzie były złączone w tym punkcie a geometra powierzchni sama się korygowała. probowałem z przebuduj ale jest mi bardzo ciężko zrobić to samo są jakies inne opcje?
z góry dzięki za pomoc:)

Offline vv3k4i

  • Członek forum
  • ***
  • Wiadomości: 181
  • Reputacja na forum: +25/-0
Odp: powierzchnie
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Październik 2012, godz.23:12 »
Po prostu zaznaczasz, przeciągasz i upuszczsz na punkt, wtedy będą się stykać. Chyba, że chcesz coś więcej osiągnąć, ale to pokaż większy obszar i opisz co chcesz konkretnie osiągnąć.

daro1337

  • Gość
Odp: powierzchnie
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Październik 2012, godz.22:13 »
Po prostu zaznaczasz, przeciągasz i upuszczsz na punkt, wtedy będą się stykać. Chyba, że chcesz coś więcej osiągnąć, ale to pokaż większy obszar i opisz co chcesz konkretnie osiągnąć.
chodzi o to aby zderzak schodził sie z maską na górze tzn wystarczy 'do ciągnąć sam różek do maski tam gdzie jest dziura (trójkątna)  między zderzakiem a maską  chce  wstawić powierzchnie ale aby to zrobić muszę rozwiązac moj problem, potem  chcę wyciąć reflektor;)
nie chce zbytnio od nowa modelowac całego zderzaka bo wyszedł ładnie  i chciałęm jakoś 'szybko' to zrobić ale tyle nad tym siedzę, że juz chyba bym nowy wymodelował ;)
między zderzakiem a maską
« Ostatnia zmiana: 19 Październik 2012, godz.23:00 wysłana przez daro1337 »