Zaloguj się lub zarejestruj. 29 Marzec 2024, godz.08:34

Autor Wątek: Pomoc niezbędna  (Przeczytany 8246 razy)

elf

  • Gość
Pomoc niezbędna
« dnia: 24 Luty 2010, godz.23:27 »
Witam wszystki rinocerosów  ;D

z rinocerosem mam romans od kilku miesiecy, niestety jak to w związkach bywa czasem druga połowa odmawia wspołpracy (ja) :'( Jestem początkującym uzytkownikiem i chciałbym prosic o pomoc kogoś z Was.

Mam problem z rzutem etykiety(tekstury) na butelke. chciałbym dopasowac powierzchnię do drugiej powierzchni lub do bryły i nie mam pojęcia jak to zrobic. probowałem roznych sposobów, niestety wszytkie okazały sie do szafy :/ chciałbym to zrobic uzywając "czystego rhino" bez zadnych pluginów. Załączam jpg z moim problemem.

Pozdrawiam
elf :)
« Ostatnia zmiana: 24 Luty 2010, godz.23:59 wysłana przez elf »

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: Pomoc niezbędna
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Luty 2010, godz.09:02 »
jakich wcześniej metod próbowałeś ?

ja bym ci polecił wydzielić walcowaty fragment butelki osobno i na nim montować etykietę - ułatwisz rhino zorientowanie sie w przestrzeni. ponadto wypróbuj polecenia z menu UDT.

elf

  • Gość
Odp: Pomoc niezbędna
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Luty 2010, godz.12:27 »
probowałem  ale nie moge uzysklac tego kształtu etykiety jak wydzielam powiezchnie z butelki, być moze źle to robie, czy ktoś mogłby mi wytłumaczyć to krok po kroku jak to zrobic?? mam delikatną załamkę z tym, widze ze jeszcze duzo nauki przede mną. :)
 
ps. moze ktoś widział tutorial na ten temat, byłby bardzo pomocny, z gory dzieks. pzdr.elf

Offline kruk

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 634
  • Reputacja na forum: +113/-0
Odp: Pomoc niezbędna
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Luty 2010, godz.14:10 »
a próbowałeś wydzielic walec z butelki, czy uparłeś sie wykonać wszystko na pojedynczej zamkniętej powierzchni ???

elf

  • Gość
Odp: Pomoc niezbędna
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Luty 2010, godz.17:15 »