Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pomoc niezbędna  (Przeczytany 739 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
elf
Newbie
*

Reputacja na forum: +0/-0

elven-art

« : Luty 24, 2010, 11:27:05 »

Witam wszystki rinocerosów  Duży uśmiech

z rinocerosem mam romans od kilku miesiecy, niestety jak to w związkach bywa czasem druga połowa odmawia wspołpracy (ja) Płacz Jestem początkującym uzytkownikiem i chciałbym prosic o pomoc kogoś z Was.

Mam problem z rzutem etykiety(tekstury) na butelke. chciałbym dopasowac powierzchnię do drugiej powierzchni lub do bryły i nie mam pojęcia jak to zrobic. probowałem roznych sposobów, niestety wszytkie okazały sie do szafy :/ chciałbym to zrobic uzywając "czystego rhino" bez zadnych pluginów. Załączam jpg z moim problemem.

Pozdrawiam
elf Uśmiech

* help1.jpg (40.26 KB, 798x473 - wyświetlony 110 razy.)

* help2.jpg (41.86 KB, 798x473 - wyświetlony 112 razy.)
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 11:59:18 wysłane przez elf » Zapisane
kruk
Hero Member

Reputacja na forum: +113/-0

« Odpowiedz #1 : Luty 25, 2010, 09:02:13 »

jakich wcześniej metod próbowałeś ?

ja bym ci polecił wydzielić walcowaty fragment butelki osobno i na nim montować etykietę - ułatwisz rhino zorientowanie sie w przestrzeni. ponadto wypróbuj polecenia z menu UDT.

podejmę się zleceń....
elf
Newbie
*

elven-art

« Odpowiedz #2 : Luty 25, 2010, 12:27:13 »

probowałem  ale nie moge uzysklac tego kształtu etykiety jak wydzielam powiezchnie z butelki, być moze źle to robie, czy ktoś mogłby mi wytłumaczyć to krok po kroku jak to zrobic?? mam delikatną załamkę z tym, widze ze jeszcze duzo nauki przede mną. Uśmiech

ps. moze ktoś widział tutorial na ten temat, byłby bardzo pomocny, z gory dzieks. pzdr.elf
kruk
Hero Member

Reputacja na forum: +113/-0

« Odpowiedz #3 : Luty 25, 2010, 02:10:26 »

a próbowałeś wydzielic walec z butelki, czy uparłeś sie wykonać wszystko na pojedynczej zamkniętej powierzchni Co?

podejmę się zleceń....
elf
Newbie
*

elven-art