Zaloguj się lub zarejestruj. 28 Marzec 2024, godz.20:04

Autor Wątek: Dzielenie i rozwijanie  (Przeczytany 7398 razy)

mrino

  • Gość
Dzielenie i rozwijanie
« dnia: 21 Sierpień 2009, godz.19:32 »
Witam wszystkich użytkowników rhino.
Mam rinocerosa 4.0 , gotowy model i kilka pytań.
Chciałbym podzielić gotowy model na kilka części ,a następnie pociąć je na płaskie elementy tak bym mógł wydrukować je na papierze i następnie skleić je bez późniejszego malowania (chciałbym uzyskać coś takiego jak modele małego modelarza) . Problem w tym że jestem początkujący i zupełnie nie wiem jak to zrobić.
Proszę wszystkich obeznanym w tym temacie o pomoc.
 

botak

  • Gość

Offline DmVip

  • Członek forum
  • ***
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja na forum: +35/-0
  • DmVip
Odp: Dzielenie i rozwijanie
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Sierpień 2009, godz.21:31 »
Siemka skoro masz taki sprytny plan rzucę ci parę kłódek pod nogi :) po pierwsze primo: sam rhino nie wystarczy po drugie primo jesteś początkujący a po trzecie primo przedstaw co chcesz pociąć i co zbudować ułatwi nam wszystkim chętnym pomoc tobie bo byle kwadracik każdy zaprojektuje :)

a to takie małe co nieco ode mnie: http://forum.modelarstwo.info/viewtopic.php?f=2&t=3000 i to jeszcze :) http://forum.rhino3d.pl/index.php/topic,738.0.html
życie to nie jest bajka, to jest wojna :)

Offline HAV

  • Forum Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 525
  • Reputacja na forum: +74/-0
  • LAST CAT STANDING
Odp: Dzielenie i rozwijanie
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Sierpień 2009, godz.00:58 »
DmVip dobrze prawi... polać mu

mrino - taka prawda niestety (albo i stety), że projektowanie kartonówek do prostych zadań nie należy i zdecydowanie nie powinny brać się za to osoby początkujące, zaczynające przygodę z rhino i bez choćby najmniejszej znajomości programu...