Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Bryły obrotowe?  (Przeczytany 1159 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
milczar
Newbie
*

Reputacja na forum: +1/-0

« : Lipiec 08, 2009, 03:14:03 »

Czy można wykonać w Rihno bryłę poprzez obrót krzywej lub płaszczyzny?  ???Jestem początkującym użytkownikiem i może mi umknęła jakaś opcja do wykonania takiej bryły. Smutny
botak
Hero Member

Reputacja na forum: +157/-0

dreamer, troublemaker

« Odpowiedz #1 : Lipiec 08, 2009, 03:26:35 »

Revolve i Rail Revolve
wpisz to w helpa i wszystko będziesz wiedział

www.botak.pl - portfolio
pergamin
Newbie
*

Reputacja na forum: +9/-0

« Odpowiedz #2 : Lipiec 09, 2009, 02:48:44 »

może załączony  screan Ci pomoże?

* REVOLTE.jpg (259.31 KB, 822x513 - wyświetlony 74 razy.)
milczar
Newbie
*

« Odpowiedz #3 : Lipiec 09, 2009, 04:17:20 »

Spoko Uśmiech udało się. Mam jednak teraz większy problem, mianowicie : po obróceniu krzywej otrzymałem coś w rodzaju żarówki. Umieszczam ją w sześcianie (solid) i chcę ją od niego odjąć ( nie działa dopóki nie zamienię żarówki na solid). Po operacji odejmowania model zmienia się z bryły w siatkę. Problem polega na tym, że nie mogę tak powstałej bryły przeciąć płaszczyzną (wykonuję model 2-połówkowej formy do odlewania ceramiki). Czy można w jakiś prosty sposób wrócić z siatki do bryły lub powierzchni?  Co? Smutny
kruk
Hero Member

Reputacja na forum: +113/-0

« Odpowiedz #4 : Lipiec 09, 2009, 05:22:03 »

a nie łatwiej zrobić tak, że od połowy bryły która będzie formą odejmujesz połowę "tego czegoś w rodzaju żarówki" Mrugnięcie a później robisz drugą połowę formy przez lustrzane odbicie? i tak efekt będzie ten sam a nie musisz korzystać z opcji które robią w efekcie siatki poligonowe....

o to ci chodzi? Mrugnięcie

podejmę się zleceń....
botak
Hero Member

Reputacja na forum: +157/-0

dreamer, troublemaker

« Odpowiedz #5 : Lipiec 09, 2009, 10:31:49 »

Problem masz z dwóch powodów: